elfgnshm aslında kendiliğinden damlayacak kadar çok sütüm vardı ama ilk 11 gün bebeğim yoğunbakımda yattığından sağmama rağmen sütüm gitti drnecek kadar azalmıştı ki bebeğim emerken süt gelmediğinden ağlıyordu o derece .ebebek promalt içeceğinden humana çayı ve lactamil içiyorum . azda olsa çoğaltıyor fakat gün içinde mutlaka uymanızı öneririm ben bunları içip uyudukça göğsümün dolduğunu barizhissediyorum .