denissklic Bizde aynı durum mamayla oldu. Çok sık kusuyordu ama buna rağmen mamayı yinede fazla fazla içiyordu yani içmesi gerekenden çok fazla ml içiyordu vermeyince ağlıyordu ama çok gelince de kusuyordu🤣 ağladığı için hep verdik mecbur. Büyüdükçe zamanla düzeldi içmesi gerekeni içmeye başladı ek gıdadan sonra düzene girdi