oğlum 3 yaşında bu yasa kadar yemeyerek nasıl geldi bende anlamıyorum. Ek gıdaya gectigimizden beri işkence gibiydi her günüm hic birsey yemezdi hatta 1 gün boyunca bir insan hic birsey yemez mi yemedi! simdi desen iyice büyüdü kendini ifade ediyor asla yemiyor sabah kalkıyoruz kahvaltıyı cok seviyor tamam akşam yemeğine kadar ağzına birsey almıyor abur cubur yada başka birşey de vermiyorum aciksin diye acikmiyor. aksam yemeğinde de 1 ya da 2 kaşık yiyip kalkıyor yani günde 1 bucuk öğün yiyor diyebilirim ne yapmam lazım iyice tıkandım canim sıkılıyor yemediği icin de zayıf afrikalı çocuklar gibi doktora gidiyoruz sağlıklı diyor ben anlamadim.