masalmavi19 gittim aptamil mama ve biberon aldım. Sırf memeden biraz uzaklaşsın diye görsen meme meme diye bağırıyor artık. Hemde kilo alsın diye doktorda dedi kilosu geri kalmış diye, ama yok anacım yemiyor. Sütüm de doyurmaz ki artık bunu.. Bende arada kafsya takıyorum işte sabır taşı varmış onu alıcam kesmek için😢