Bebeğim doğduğundan beri Prima Premium care kullanıyoruz. Pişik olmadı ve çişte sızdırma yapmıyor ama kaka yaptığında sürekli taşma yapıyor. Diğer bezlere göre fiyatıda çok yüksek kalıyor. Yüksek fiyata taşma yaşamaktansa daha uygun fiyatlı ve iyi bir bez aramaya başladım. Siz hangi bezi kullanıyorsunuz memnun musunuz ?