Annebebek7 Kilom 76 civarı sabah tartılıp yazarım boy 157 Hedefim 56-57 kilo olmak .. çok canımı sıkmaya başladı bu kilo olayı benimle birlikte başlamak isteyenler olursa motive olalım 😍
Mor_menekse Annebebek7 başlamak istiyorum ama çabuk vazgeçiyorum diyete dayanabilir miyim bilmiyorum çok çabuk acıkıyorum ben ya emzirdiğimden heralde nasıl olacak bilmem ☺️
Ocakalti Annebebek7 bende varım Ben geçen hafta salı tartildim 73.6 geldim her salı tartilacagim Boy 1.60 hedef kilo 58 👍 emziriyorum 10 aylık kızım var
Annebebek7 Ocakalti tamam aynı nerdeyse vücut değerlerimiz yarın ben de tartılıp başlayalım o halde ☺️ben burdan yazıcam ne yediğimi flan arada tatlı kaçamağım olabilir çünkü tatlıdan vazgeçemiyorum tamamen kesemem 🥴
Ocakalti Annebebek7 bende çikolata çok seviyorum 😁😁 bırakamam ama dur bakalım hayırlısı azıcık uzaklasicam sadece
Snglkargc_0107 Annebebek7 ayyy bende çok istiyorum oy 158 kilo 68 cok fazlaligim var ama kendimide durduramıyorum bebisim de küçük 4 aylık
Annebebek7 Snglkargc_0107 benimki de 5 buçuk aylık olacak ama çok emmiyor zaten ki sütle yemenin de çok bir alakası yok su içmek önemli bir de kaliteli beslenmek ben kendi adıma konuşayım çok boş kalori alıyorum
Annebebek7 Snglkargc_0107 evet ya beni kilo vermeye teşvik eden göbeğim zaten göbeğimden bacağımı göremiyorum tövbe tövbe çok gaza geldim 😖
Tubavttr Annebebek7 ayyy wp grubu falan kurarsanız banada haber verin,ben hesaba başlayıp akşamına fiyaskoyla sonlandırıyorum 😅
Snglkargc_0107 Annebebek7 ayyy benimde öyle gerçekten hep söylüyorlar zaten içinde bi tane unutmuşlar vs vs diye benimde aynı durumda
elo1608 Bencede grup kurulmalı bende istiyorum başlamak eski halimi özledim 163 75 kilo 3 aylık bebeğim var
MadamMommy Annebebek7 bunu okurken kahvaltıda bir somun yediğimi hatırlayıp dedim diyet senin neyine 😂😂dogumdan çıktığımda daha zayiftim