miray8 bebeğini gün geçtikçe sen tanıyacaksın… biz de aynı sorunları yaşadık. Uykusuzluk, huzursuzluk, gaz… ama her beslemeden sonra gazını mutlaka çıkar es geçme bir de gaz için bazı bacak hareketleri var onları yapmaya çalış. Bebeğin gazı yoksa karnı toksa ağlasa bile. Gazlı bir bebek ağlaması olmuyor. Zamanla her şey geçiyor bebeğini daha iyi tanıyorsun.. hepimiz bu zorlukları tek tek yaşayıp atlatıyoruz. Yalnız değilsin biz de aynı süreçlerden geçtik maalesef :)