H_nurozkan yaparsın açık öğretim olduğu için puanlar konusunda çok takilmazsin diye düşünüyorum
Ben de açıktan hem çocuk gelişimi hemde sosyal hizmetler okudum şuan 2 üniversite mezunuyum
Çalışıyordum bebekten sonra çıktım ama kızım 2 yaş dediğinde tekrar kreste calismayi düşünüyorum