fatmakcay bizimki de sarılıktan dolayı uyuyordu ve asla uyandıramıyordum bi gün o kadar uzun süre uyanmadı ki hunharca ağlamıştım uyanmıyor diye. Geçicek güzel anne merak etme, ben kasıklarını ıslak mendille siliyordum aynı anda da ellerini yüzüne sürtüyordum kendini uyandırsın diye burnunu sıkmak bana kötü geşiyprdu o yüzden onu yapmadım çok, boynunu öpünce de rahatsız olup uyanıyordu 😂😂