Kızlar benim bebegim 2 ay 22 günlük uyku düzeni vs çok iyi ama hergun ama hergun saat 5 5bucuk gibi ağlama krizi basliyo ne yaparsam yapım sakinlesmiyo sakinlesse bile on dakika sonra tekrar durduk yere gaz sancısı vs yok hicbiseyi yok ama her akşam yediye kadar böyle yediden sonrada uyur aciktikca uyanır sabah altıya kadar hicte bişey olmamış gibi gülücükler atarak uyanır anlam veremedim bileniniz varsa beni aydınlata bilirmi resmen kesiyomusum gibi agliyo hicbi sekildede sakinlesmiyo uyku saati geldiğindede bitiyo o saatlerde uyuyo olsa.bile uykusundan uyanıp agliyo kafayı yemek üzereyim