twogirlmom sevin21 besleyiciligi vardır diye yenidoğan bebeğime vermiştim ama hic ise yaramadı besin yetersizliğinden sarılık oldu onermem
Elfozturk sevin21 valla bende deniyim dedim bi 1 hafta oldu almaz olaydım erimiyor 5 dk dursun kaskatı oluyor muhallebi gibi çok kötü yani ne kadar karıştırırsan karıstır yok içinde şeker gibi garipten biseyler oluyor
livanurvealpinannesi61 sevin21 burda okumuştum kullanan çoğu kişi memnun değil. Daha kaliteli bir mama alın bebek bu sonuçta.
sevin21 livanurvealpinannesi61 Bebelac kullaniyorym normalde ama içmiyor artık bende bi deneyeyim dedim işin kötüsü içti bebivitayı ve herkes te kötü demiş ☹️😳