Kizlar kızlar, kullanan var mıdır aranızda? Kolları neden bu kadar uzun bu şapşik tulumun🤦🏻♀️ delirmek üzereyim, her gece kol kıvırma krizi yasiyoruz ve çok da dar… Yarın kesmeyi düşünüyorum uzun kalan kısmı. Eşim de o kadar para verdik modunda 😄 komple girisecegim makasla o olacak… Oğlum 9 aylık, 1-2 yaş aldık. Keşke büyük alsaydim, kolları daha bol olurdu belki 🤦🏻♀️ sizler nasıl cozdunuz bu işi? Benim oğlum zaten sevmedi tulumu, mont vs de sevmiyor ama mecburuz 🤹🏻♀️