Merhaba kızlar, bebeğim 2 ay 8 günlük 2. Ay aşısından sonra bişeyler oldu sanki gece özellikle uykuya geçiş sırasında 15 dk emiyor sonra bana vurmaya başlıyor ve çok ağlıyor doyup doymadıgına emin olamıyorum artık tekrar veriyorum almıyor ağlıyor sonra sallayarak zorla uyutuyorum. Başına gelen var mı neden böyle yapıyor anlamıyorum üzülüyorum