Roro37 bizim de kedimiz var, evlendik ve balayı dönüşü sokakta bulduk, tedavi vs derken bildik bileli bizimle… Hamileyken annemlerde yattım hep (serklaj ve erken doğum riski yüzünden) kedimi de götürdüm tabi. Doğurup eve gelince kedimiz, oglumuzu kabullenmedi… Her yere çiş yapmaya başladı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ asla oğlumun olduğu odaya girmiyordu… Ben annemlere geri götürdüm şimdi iki minik yavrusu ile odamda yaşıyorlar 😊 evleri bahçeli, bahçeye çıkıp giriyorlar falan, daha iyi oldu …