Kış geldimi benim oğlum düzelmiyor her ay boğaz enfeksiyonu yüksek ateşten acile gidiyoruz ateş düsürücü, antibiyotik şurup verip yolluyorlar tam düzeldi diyorum tekrar başa sarıyoruz gercekten bıktım yaa bu kadar boğazlarının enfeksiyon kapması normalmi her ayy yaa her ay geçen kışta hep böyle hasta geçti napıcağımı şasırdım artık o kadarda ilgileniyorum yemesinden içmesine tutun herseyin en iyisini yapıyorum vitaminlerine kadar 🥺🥺