Prolaktin hormonu yüksek ve tedavi olmuş olan arkadaşlar bi bakabilir mi? 17 nisanda doğum yaptım 4 haziranda 3 aylık iğne yaptırdım iğneden memnun kalmayınca doktorum emzirenlerinde kullanacağı bi doğum kontrol hapı verdi onu kullanıyorum 3 aydır adet olmadım. Doktora gittim hormonda Prolaktin 70 çıktı. Tedavi önereceğim dedi. Daha önce tedavi olan süreç nasıl ilerliyor korkulacak bişey mi