Kızlar 23 aylık kızım var bugün sürekli anne elim acıdı dedi geldi opturdu bazen ilgi çekmek için yapardı anne suram acıdı op buram acıdı op diye bende öyle sandım üsten baktığımda birşey yoktu o da huysuz ağlayarak gelmiyordu opunce gidiyordu akşam parmaklarını incelerken sağ baş parmagi açılmıyordu denediğimde diğer parmaklarında sorun yok kırık cikik olsa duramaz diye düşündüm dokununca ağlamıyor uyurken detaylı inceledim hissedip ağlamıyor ama açılmıyor internete baktım tetik parmak diye bir durum varmış ortapediye randevu almaya çalıştım randevu çıkmıyor şuan yarın özel kliniğe gidecegim yarın bilgisi olan var mı acaba