Alyamoms1 yani birinin başı yanıncaa herkes aynı şeyi yaşasın ister ya 😂😂😂 gel gel burası çok güzel 😂😂😂 şaka bir yana bazen çok zor ama genelde çok güzel ♥️ iyi ki var yavrularım biri 4.5 yaşında diğeri 8 aylık oldu bile ♥️ bazen çok zorlasada kardeşimi çok seviyorum demesi, küçüğümün abisine kahkalar atması herşeye bedel 😘😘😘