Kızlar merhaba bebeğim 21 günlük. İlk doğdugunda biraz zayıf doğdu. Sarılık olmaması için 1 saatte 1 emzirdim ama maalesef yinede sarılık oldu mamaya başladık. Günde 2 kez mama veriyorum. Şuan sarılığı geriledi emzirmeyi 2-3 saatte 1 yapıyorum yinede günde 2 kez mama veriyorum. 1 hafta önce sağlık ocağından kontrolde hiç kilo almadığı söylendi. Yeteri kadar besleyemiyo gibi hissediyorum. Günde 5-6 çişli bez alırsak yeterli beslendiği anlamına gelirmis bende o şekilde 5-6 kez çişli bez alıyorum. Ama yinede yeterli beslenemiyo gibi geliyor. Başka nasıl anlayabilirim yeterli beslenmedigini. Önerileriniz varmıdır ?