Herkese selam arkadaşlar biz tam olrak 4ay 27 günlügüz bugunede baya zor geldik ağır kolik bi bebekti uyku emme gaz hepsi ayri sorunluydu bir aya kadar bo cogunu duzene koymuştuk taki 3 gündür nede oldgunu anlayamadgim degsik bi doneme girene kadar günduz uykularimiz 15 dk yi gecmiyor uykusu var ama bi sekilde uyaniyo gecelero aglayarak uyaniyo kucagima alip sakinlestiryorum yada dün oldgu gibi sabah 4te uyanip otruyoruz emmesi yine zorlaştı eskiye donmekten korkuyorum boyle yasayan varmi neden olabilir gazini filanda cikariyo anlamiyorum🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️