2 ay 30 gunluk bebegim var emiyor da ama artık benimki de kucağımda hareketli bir şekilde artık çevreyi keşfediyor çünkü ayaklarının üzerinde dikilmesi çalışır gibi hareketleniyor. Bunun bence emzirmekle alakası yok her anne emzirmek ister tabi istemeyenler de var ama bebisiniz bence sizin çabanızı gördüğü için bakınız belki de daha kuvvetli olacak , onunla bol bol konuşun ve ona gülümseyin bence sarılmak ten teması bile o bağı kurmaya yeter siz o bebeği içinizde taşıdınız o sizin sesinize kolunuza zaten alışık. Bir de şöyle bir şey biliyorum ki bebegin anne karnındayken içinde bulunduğu amniyon sıvısının kokusuyla memenin koyu kahverengi renkli halkasinin kokusu aynı kokuya sahip olduğu için zaten bebekler de o kokuyu arıyor sütünün gelmese bile bebeginizi gogsunuze bagriniza basa basa sevin hasret giderin bol bol. Kimse onu sizden daha çok düşünemez ve sevemez. Ama umarım çok sevilen ve mutlu bir insan olur bebeğiniz 🤗🧡