Kızlar kızım haftaya 7 Aylık olacak ve göbek deliği şiş içi kırmızı bi sıvı var içinde kötü kokulu elime geldiğinde pis bir kokusu var anladığım kadarıyla enfeksiyon gibi ama garip te çözemedim acile gideceğim birazdan ama sizin başınıza geldi mi böyle bir durum internette baktım her zamanki gibi berbat şeyler yazıyor korktum istemsizce lütfen bilgisi olan paylaşır mı