belisme birşey sorabilir miyim bende hamilelikten önce yazz doğum kontrol hapı kullanıyordum bebeğim şuan 6 aylık tekrar Bi doğum kontrol hapı kullanmak istedim eczacıya bu hapı sordum cerazette emzirirken kullanılıyormuş alabilir miyim dedim hayır öyle birşey yok süte geçer bebeğe etki eder dedi bende napıcağımı şaşırdım kullanmakta istiyorum bebeğim cok kücük etkilenmesini de istemiyorum