Lillas Kızlar beneğim 35 haftalık doğru şuan 33 günlük doktor boyuna 50 cm dedi bana kısa gibi geldi doktor boya takılma 2 aydan sonra belli oluyor dedi sizce normal mi
ALPARSLAN_bey Lillas sizin veya eşinizin boyu nasıl normal geldi bana mesala ben de eşim de uzun boyluyuz oğlum 38 haftalik doğdu 56 cm di
Dyg1dyg 39da dogmus tu oglum 49cm dı😁😁 suan 2bucuk yasında masallah boyuda gelısımı de guzel. Normal tamı sızınkı
Gizzzzz-giz Lillas 36. Haftada 43 cm doğdu bu gün 6 ay kontrolünde ölçtürdük 62 cm olmuş doğum boyuna göre iyi dedi doktoru