ayybukemm06 Kızlar Arçelik marka çamaşır kurutma makinası kullanan var mı. Hangi model öneriyorsunuz acaba
Kayraaa59 ayybukemm06 @Bebitombuyuyor ben 2 senedir kullanıyorum kızlar çok memnunum. Beklentimi gayet karşıladı. KM700 modeli
Gzdeeee sevimailesi bende bosch almayı düşünüyorum da 22000 olmuş parasını hakediyormu sizce eksi bi yanını gördünüzmü
sevimailesi Gzdeeee ben çok memnunum cnm hiç hır sorun yaşamadım 1 senedir kullanıyorum evet biraz tuzlu ama sağlam marka arcelik camisir makinem onunda ismi var guya ama keşke onuda bosh alsaydm diyorum pişman oldum onu arcelik aldığıma
Gzdeeee sevimailesi teşekkür ederim yanıtınız için🌸 peki hangi programda kullanıyorsunuz ütülü gibi çıkarıyormu gerçekten
ayybukemm06 Girl_baby yaaa hahaahahahaha 😁😁😁😁 ucube bi yerde daha karşıma çıkarsan seninle iyi anlaşacaz hahahahaahahah
umosko ayybukemm06 ikisinide Arçelik kullanıyorum kurutmayı alalı 1ay oldu memnunum şimdilik çamaşır makinesini 4 yıldır kullanıyorum