Pofidikk Kızlar anksiyete ile resmen cebelleşiyorum bı türlü etkisinden kurtulamıyorum mesela bı yere gidecek olsam kaza fırt zırt aklıma geliyor evde olunca deprem şu bu aklıma geliyor ne yapmam lazım lütfen yardım edin benim gibi olan var mı aranızda
Sese Pofidikk bende böyleyim maalesef canım. Terapide aldım ilaçta kullandım fayda etmedi. Özellikle bebeğime birşey olacak diye kafayı yiyorum resmenn. Ama bebek konusunda kötü bir tecrübem var o tetikliyor beni
Melo29 Pofidikk valla ben de böyleyim yağmur yağar yıldırım düşecek o yıldırım benim evime düşecek diye korkarım arabayla uzun yola çıkmak çok zor gelir her seferinde binbir kaza felaket senaryosu kurarım kafam da tek kendim içinde değil sevdiklerim içinde böyle uzun yola çıksalar onlar varana kadar ben rahat edemem hayat çok zor böyle herşeyden korkuyorum
Mommmmyyy Pofidikk ahada ben 🥺 markette öksürenlerden kaçıyorum hasta olurum oğluma da geçer gibi trajikomiğim 🙃🥺
Pofidikk sezer2022 çok şükür kaza yaşamadım deprem ise Sivas’ta yaşıyorum deprem bölgesi kadar sallantı yada hasar yaşamadık ama ben gördüklerimden duyduklarımdan çok etkilenen biriyim
Pofidikk Melo29 Allah yardımcımız olsun gerçekten berbat bı durum ama ben her aklıma böyle şeyler heldiginde estağfirullah çekiyorum ağzından çıkan dua hükmüne geçer derler ya Allah esirgesin