Arkadaşlar Allah sabrımı deniyor 😂 8 aylık bebeğim önce ateş sonra kanlı ishal ve kusma pişik oldu 3 gün hastanelerde kaldık arkasından öksürük geldi ve hiç birşekilde ek Gıda seven oğlum su bile içmiyor sadece lokantaya götürürsek etli çorba içiyor evde içmiyor aynı çorbayı ne yapabilirim ek gıda alsa daha çabuk iyileşek sadece anne sütü alıyor zayıflamaya geçecek diye çok korkuyorum öneriniz varsa açığım