Bebeğim 24 günlük 7 gün yoğun bakımda kaldı çıktiktan sonra mememi tuttu sütümde var ama yarım saat emiyor sonrasında emmek istemiyor ağlıyor biberona alışmış süt azaldığı için çekmek istemiyor mama veriyorum içiyor mama dan nasıl ayırabiliriz fikri olan var mı