4 ay 21 günlük bebeğim bugün sünnet oldu. Sünnet sırasında demir bir tel gibi birseyle derisini kesti ilki buyuk üç parça ikide küçük parça şeklinde sonra dikisler attı. Ben gitmeden önce araştırmıştım ama böyle demiri teli ısıtıp kesildiğini bilmiyordum. Bu lazer yöntemi değil,degilmi hanımlar. Lazer yaltiran var mı? Çünkü lazer istemiyordum olumsuzlukları dan dolayı ,o şokla doktora sormayı da unuttum. Eve gelince ilk çişte çok ağladı 2 saat sürdü ağlaması . Önerilere açığım