xbebegimx Emzirirkn dis cektiren ya da dolgu yaptiran var mi bir sorun yasadinz mi dis agrisindn duramiyorm sanirim curuk cekilcek ama sute gecer mi anestezi :(
momy_alya xbebegimx ben de gidecem bebeğim 7 aylık o yüzden sorun olmaz bence . Belki belli bir kaç saat emzirmemek gerekir .
cemre_-34 xbebegimx ben gittim emziriyorum dedim sorun olmaz dedi ama hemen emzırme dedi ıkı saat bekle snra emzır dedi başka bırı de sağ öyle emzır dedi bnde 2 aaat bekledım sağmadım direk emzırdım bisey olmadı şükür kanal dolgu yapıldı
xbebegimx momy_alya benmki daha 3 haftalik ve hic durmuyor surekli meme istiyor dis agrisi da bi yandn cektirip kurtlsam vlla:(
Ceyocey Ben kanal tedavisi yaptırdım. Bebeğim 3.5 aylık. Anesteziden sonra 4 saat emzirme dedi sonra emzirdim bir sorun olmadı. Yine de içim rahat etsin derseniz 4 saatin sonunda sütü sağıp atabilirsiniz.