H_nurozkan Karnım da bazen hareketlenmeler hissediyorum neden olabilir acaba Hamile değilim de adetime 11 gün var kafama takıldı ya
LaMamaDellaCicala H_nurozkan dogum yapalj ne ladar oldj benim tam bir yil sonra bitti o hareketlenme bildigin tekme oldum oldum durilsim hamileyim tekrar diye ama rahim kendinj toparliyormus🙄
Umutveannesi H_nurozkan hamilelik oluşsa bile iki üç haftalık bebeğin hareketini hissedemezsiniz ki. Bağırsak hareketleridir onlar
H_nurozkan Umutveannesi valla bilmiyorum canim ya tam göğsümün altında tık tık attı hatta çok acıktım ondan mi bilmiyorum ki