Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 ay 3 günlük sürekli elini emiyor. Emzirirken bile memeyi bırakıp elini ağzına götürüyor. Emzirdikten sonra yatağına koyuyorum hop bir daha elini emiyor neden olabilir? Sütüm mü yetmiyor acaba? 300 gram kilo almış bebeğimin kilosu 5800 bence güzel aslında ama sağlık ocağı az almış dedi çişli bezleri yeteri kadar çıkıyor günde 2 kere büyük tuvaletini de yapıyor geceleri de sadece 2-3 kere uyanıyor ama neden sürekli elini emiyor anlam veremiyorum