44 günlük bebeğim var üç gün önce emmek istemedi gece uyku arasında verdim ertesi sabah normal bi şekilde emmeye devam etti bugün yine reddetti gündüz gayet iyi emdi akşam olunca yine aynı ağlamaya başladı uykusu vardı uyudu acaba ondan mı huysuzlandı yaşayan var mı ?