Çok kötü göğüs ucu çatlaklarım vardı, kanardı hatta. Bir sürü krem göğüs kalkanı vs. denedim işe yaramadı 2.5 ay çektim oyle. Sonra bir süre fiziki şartlardan dolayı kendi haline bırakmak zorunda kaldım göğüs pedi dahil hicbisey kullanmadım ve meme ucum kuru kaldigi için kısa sürede iyileşti. Çatlak yoksa göğüs ucu nemli tutulmali, çatlak oluştuysa temiz ve kuru tutulup iyilesmesi beklenmeli Geçmiş olsun