Merhaba kızlar, hamileliğinde böbrek problemi yaşayan var mı aranızda? Benim 23. Haftada her iki böbreğimde taş oluşmuştu ikisine de stent takıldı bebeğim şuan 3 aylık hala stentlerim çekilmedi kireçleme oluşmuş stentlerde, bu tarz bir şey yaşayan varsa nasıl bir yol izlediniz? Sonuç ne oldu?