EbrarKerem merhabalar bebegim 1 yaşında ve peşimden hiç ayrılmıyor hiç kucak istemezdim kucagımdan inmek iatemiyor neden olabilir çözümü olan var mı aürekli bi aglama durumunda
MinikPandam_ EbrarKerem benim kızım da 1 yaşında elimi tutarak yurudugunden beri kucakta pek durmuyor yürümeye başladığı zaman kucak istemiyorlar genelde çünkü. Yürüyor mu?
Hsrtt EbrarKerem benim de oğlum 2hafta sonra yaşına girecek daha yürümedi. Sabahtan akşama kadar hep peşimde ağlayarak. Bana gelmek istiyor kucakta durucak yada ben yanında oturucam. 1yas sendromunda ayrılık kaygısı yasarlarmis ondan sanırım oyleler. İns. Tez vakitte geçer zira çok bunaldım.
Kgn_021222 MinikPandam_ EbrarKerem benim oğlum 11 buçuk aylık yürüyor 11 e girdiğinden beri ama kucak sevdası daha çok arttı sürekli kucağımda olmak istiyor kendi kendine oynamıyor odada ben olursam oynar ve ben öyle bebeğin aşırı üstüne düşen biri değilim rahat bırakırım onu hep ama o kucaktan başka bir şey istemiyor gün boyu evin içinde yüreğime vurdu nasıl oluruz bilmiyorum biz de
Kgn_021222 MinikPandam_ bende tam tersi yürüyor ama süpürge çalıştırırken bile kucağımı istiyor kucağımda olacak öyle izleyecekmiş ve yakan yere ağlıyor bildiğin
MinikPandam_ EbrarKerem az daha sabredin yürümeye yakında başlar o zaman da kucak istemiyorlar. Tabi o zaman da peşlerinden koşmak gerekiyor o da yorucu :)
Kugukiz Aynı benim kızım. Bikac adım gidiyor ama bazen sürekli kucak istiyor. Yemek bile yapamıyorum. Bıktım bu durumdan vallahi. Bu aralar da gece sık uyanıyor. Dermanım kalmadı artık.