Doğdugunden beri wee yuvarlak kauçuk kullanıyoruz 4ay oldu kauçuklar kullandıkça büyüyormuş cidden öyle büyüdü şuan baya deforma oldugu için yenide aldım ama o hiç kullanılmadı için ucu Küçük ve bebeğim asla agzına almıyo normal emziğe naısl dönücem 😬