Merhaba bebeğim 8 ay 13 günlük.4. Ayına kadar hep 1.200 1.000 kg alımı vardı.Ve gayet iştahlıydı.Sonradan kilo alımı bi yanda yavaşladı.Etrafımdakiler anne sütü yetmiyor dediği için mamaya başladım ama yok bebeğim iştahsızlaştı.2 ayda sadece 220 gram almış.genel olarak hareketli bir bebek ama çok iştahsız.Gece beslenmesi yapmıyor.Gündüz de 4 saatte bi 120 mlm mama içiyor.Aslında kilo alımını dert etmiyorum ama böyle iştahsız olması canımı sıkıyor.Böyle olup sonradan düzelen varmı?