Ben sezaryen olalı 2 ay oldu. Hala toparlanamadım. İnsandan insana değiliyor bu süreç. Ama her şeyin normal olabileceğini söyleyebilirim. Acısı ağrısı şişliği yürüyememesi bebeğine bakaması her şey… Ben çok pişman oldum sezaryen olduğuma kendimi düşünüce neler çektiğimi, kimseye tavsiye etmem