Aydaaa nese18 Bebeğimin 2. Ayından 5. Ayına kadar 9 kere uçak yolculuğu yaptık. Hiçbir sorun yaşamadık. İniş kalkışlarda uyuyordu hiç etkilenmedi ama siz ne olur ne olmaz emzirin. Ağlarsa da panik yapmayın lütfen, bebek sonuçta.
nese18 Betulsark pusetide bavulla birlikte vericem. Dediğiniz gibi bebeği battaniyeyle kucağıma alicam uçağın içinde daha rahat olmak için
noluyasanagenemiros nese18 merhaba yolculuk yaptınız mı sakınca oldu mu? Kaç saat sürdü yolculuk bende düşünüyorum kızım 5 aylık ama korkuyorum hiç binmedim kendim de tek yapacağım
nese18 noluyasanagenemiros evet 2 gün önce yaptım çok şükür hiç sorun olmadı. Uçuş boyunca emzik verdim. Havaalanına kardeşim bıraktı benim valizimde vardı o yüzden son kontrole kadar hep yardım etti. İndiğimde de önce çıkışa gidip eşime bebeği verdim sonra geri dönüp valizimi aldım.