2yasindaki kızım yemek yemiyor çok az yiyor verebilmek için herşey yapıyorum oyunlarla girgir şamata vermeye çalışıyorum ama yok yemiyor çok üzülüyorum bazen bagiriyorum ama çok vicdan azabı çekiyorum sadece süt içiyor başka bişey yemiyor napacam ne edecegimk bilmiyorum nasıl iştahı açılır onu da bilmiyorum gözümün önünde eriyor