gulceninannesiii Minik_kuss memurlara belki yarım gündür ama ben bankacıyım bizde şöyle, 09:00-16:00 çalışma saati ve maaşın ⅔ ü. Normalde çıkış saatimiz 18:00. Çocuk 6 yaşına gelene kullanma hakkımız var
Sermera Minik_kuss dogum izni bitiminden sonra 2 ay yarim gun , 4 ay 3 sa izin , sonraki 6 ay 1,5 saat izin ve bu zamanlarda tam maas aliyorsun ,yarim gun calissan bile
Dmt-01 Minik_kuss evet cnm var 657 sayılı memurlar kanununda yazıyor ama sağolsun cumhurbaşkanımız insanların ağzına bir parmk bal çalmak için bişeyi ortaya atıyor gerisini getirmiyor.Evet 2016da çıkmış galiba ama nasıl kullanılır kim kullanabilir kısmını düzenlememiş o yüzden kullanabilmek için dava açmanız gerek
Minik_kuss Dolores https://www.memurlar.net/haber/564295/cocuk-ilkokul-cagina-gelene-kadar-yarim-gun-calisma-hakki.html?amp=1
purpleblue gulceninannesiii özel bankada mısınız devlet bankasında mı? Ben de bankacıyım ama bu söylediğinizden hiç haberim yoktu
Minik_kuss Sermera doğum izni bitince hemen başlamak mı gerekiyor peki . Benim dediğim yeni biryasa ama . İlk çocuğa 2 ay ikinci çocuğa. 4 ay yarım gün çalışma hakkı hatta anne baba farketmiyoe
Dmt-01 Minik_kuss hangi sendika?ben direk işyerimle görüştüm personel şefim araştırdı o dedi dava açmak gerekiyor diye.Bi kadın dava açmış kazanmış ama kullanmamış oyüzden ben kullanabilmek için dava açmam gerekiyordu.İstersen açalım demişti ama ben vazgeçtim ozaman.Sonra tekrar bi düşündüm işyerindeki sendika yetkilisine söyledim o da araştırdı dava açmak lazım demişti
Emel_91 Minik_kuss merhaba yarım gun çalışma ile ilgili yorumunuzu gordum memurlar ıcın davaya gerek kalmıyor sendikayla gorustum yazmıs siniz nasıl oluyor bılgı verırmısınız bende memurum
Masalkizinannesi Minik_kuss yarım gün çalışma yarım maaş şeklinde bir uygulama varmış bir memur arkadaşım o şekilde yapacaktı sonrasında kayinvalidesi geldiği için gerek kalmadı.
gulceninannesiii purpleblue ben ücretsiz izinden döndüm 2 hafta önce. İzindeyken de araştırmıştım o zaman yarım gündü yarım maaştı. Geçen hafta mevzuata baktım. Kısmi süreli çalışma olarak geçiyor. 09:00-16:00 ve maaşın ⅔ ü. Hangi bankadasınız
Fatmannny Minik_kuss yarım çalışma hakkı diye bir şey var memur değilim ama bankacıyım sabah 9 öğlen 2 de çıkıyorsun tabi her yerde değişir bu