Merhabalar oğlum iki hafta sonra 1 yaşına girecek doğduğu andan beri prima aktif bebek bezini kullanıyorduk lakin 5 numaraya geçtiğimizden beri hem çişini hem de kakasını dışına çıkarıyor üstüne bir de pişik oldu 5 numara geçtiğimizden beri ne yaptıysam geçiremedim ve bezi değiştirmeye karar verdim önerebileceğiniz memnun olduğunuz bez var mı ?