Ramsamsam Diyete gayet azimli başlıyorum ama bayılacak kadar kötü oluyorum tansiyonum 5 lere düşüyor tamam diyorum atistirayim ama tatlı birsey yemeden de kendime gelemiyorum attik bıktım bu kilodan üzülmekten düşünmekten yoruldum be yapacağım
ikibebekle Ramsamsam O yüzden olabilir. Şekeriniz vs dusuyodur. Aralıklı orucu deneyebilirsiniz o da etkili