nefha Spiral ile korunuyordum çıkarttırdım şuan bebek istiyoruz spiral kullanıp çıkartan arkadaşlar ne kadar sürede hamile kaldınız?
ucmelekannsi nefha Haziran ayında çıkarttırdim temmuzda hamile kaldım ama kimyasal gebelik miş daha sonra tekrar hamile kalmam iki ayı buldu. Sizinde tez zamanda kalmanız dileğiyle 😀
Hep-sevgiden nefha ağustosta çıkarttım ekimde 1 aylık hamileydim ama herkesin bir olmaz komşum 9 ay sonra kaldı mesela