Kizlar 4 ayi geckin bi wc surecimiz var sukur cis sorunumuz yok gece de olsa isemez ama gel gelelim kaka sorunu hic bitmedi yaomiyor degil yapiyot ama az yapiyor onuda wcye yapmiyor bundan 1 bucuk ay once felan bi ogrenmisti soyluyordu 1 hafta guzeldi sonra misafir geldi unuttu simdi sehirdisina ciktim yok naptiysam soylemiyor gelince diyor napicam bilmiyorum kabiz degil buarada allaskina akil verin lutfenn