Kızım 3-4 aylıkken sağ üst bacak iç tarafında iki tane paralel ben çıktı kahverengi su an kızım 7 aylık ve sol bacağında aynı yerde bir ben daha oluştu iki günde ama kirmizimsi internette bebekler ve ben ile alakalı bir şey bulamadım hiç beni olan bebekte görmedim konuda bilgisi olan var mı acaba ne zaman tehlikeli veya normal mi