melegininannesi38 Kızlar bebeğim 2630 doğdu 2400 e düştü şuan 4 kilo 660 gram sizce nasıl kilo alımı iyi mi 49 cm doğmuştu 52 cm oldu
tugbasari248 melegininannesi38 benim oğlumda 2 ay 20 günlük 2960 Gr 49 cm doğdu son kontrolünde 4 450 boyuda 52.5 cmdi doktor gayet iyi demişti
GoktugUras_mom melegininannesi38 benim oğlumda 1.860 prematüre doğdu 2,5 aylıkken 4.700 gramdı boyuda 57 cm’di. Normal sınırlarda demişti
melegininannesi38 tugbasari248 benimkine de çok çok iyi diyolar ama bilmiyorum ki benimkinin de son kontrolde boyu öyleydi simdi bilmiyorum kilosu daha bugün tatildi 4660 da