skrnsrhn Kızlar merhaba bebeğim 8 aylık baldır kısmında diktörgen şeklinde bir beyazlama fark ettim bugün sebebi ne olabilir daha önce yoktu linke fotoğraf ekledim bakabilir misiniz https://hizliresim.com/h3quisb
skrnsrhn Kubraaybars anlamadım bende bakalım akşam acile götürücem mantar egzama gibi bişey olabilir dediler
skrnsrhn Kubraaybars merak etmiştiniz ondan yazmak istedim doğum lekesiymiş 8. Ayında ten pigmentleri oluştuğu için birden çıkmış korkacak hiç bir şey yok dedi doktor 😊
noluyasanagenemiros skrnsrhn evet bende de vardı bu doğum lekesiydi ama son senelerde kayboldu bende bayadır vardı