twobaby aysesmsk Bende aynı konudan muzdaripim adet gününe daha çok varmı? Afedersin kahverengi lekelenme mi yaşadın benim de öyle oldu 2 gün önce de bir kere oldu kesildi sonra
Minikkuzum1999 aysesmsk Ben spiral taktırdım kanama olmuştu o daha bitmeden üstüne adet de gördüm 15 gün sürdü doktor normal dedi ara kanama olarak ta kahverengi leke oluyor adet olmadan 2 3 gün önce
aysesmsk @twobaby doğumdan sonra bir kez oldum ben sonrasında olmadım adet o yüzden ara kanamamı adet mi anlamıyorum ağrılarım da adet ağrısı gibi anlamadım nasıl olucak
zeyneplina462_ Spiral hakkında bilgi verirmisiniz takılırken acıyormu spiral takıldıktan sonra ki kanamalar çok oluyormus doğrumu
aysesmsk @zeyneplina462_ doğum yapan kişi onuda başarır yani abartılıcak gibi bir şey değil diye düşünüyorum 😅 bende yeniyim evet kanamalar ilk ay oluyormuş sonradan düzene girer inşallah 😕